مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۴
1403/02/04
پیام استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته سلامت
وبدا، استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی فرارسیدن "هفته ملی سلامت" را به کادر درمان، پزشکان و پرستاران اخلاق مدار و همچنین خانواده معزز شهدای سلامت تبریک گفت.
 
به گزارش وبدا، در متن پیام غلامعلی حیدری آمده است:

"خَمسُ خِصالٍ مَن فَقَدَ مِنهُنَّ واحِدَةً لَم یَزَلْ ناقِصَ العَیشِ ، زائلَ العَقلِ ، مَشغولَ القَلبِ : فَاُولاها صِحَّةُ البَدَنِ
 پنج چیز است که هر کس یکى از آنها را نداشته باشد، پیوسته زندگیش تیره و عقلش آشفته و دلش گرفتار باشد: نخستین آنها تندرستى است. امام صادق(ع) میزان الحکمه،جلد ششم

توجه به بهداشت و سلامت یکی از مهم‌ترین توصیه‌های موکد دین مبین اسلام است که همواره در آیات و روایات متعدد به آن پرداخته شده و در سبک زندگی دینی مورد توجه و توصیه بوده است.

انقلاب اسلامی هم برخلاف رویه حکومت پهلوی، از بدو شکل گیری انقلاب، توجه ویژه به بهداشت و سلامت افراد داشته است؛ امروزه در بیشتر نقاط کشور مراکز درمانی اعم از بیمارستان، پلی کلینیک‌ها، خانه‌های بهداشت و پایگاه های بهداشتی در حال خدمت رسانی به مردم نقاط مختلف کشور هستند.

البته دولت سیزدهم هم گام‌های بزرگی برای گسترش چتر عدالت در سراسر کشور به خصوص مناطق محروم برداشته است و در این دولت شاهد بودیم بیش از یک هزار میلیارد تومان فقط در حوزه تملکی، تجهیزات تخصصی در حوزه سلامت و درمان به استان واگذار شد؛ توسعه مراکز درمانی مانند مراکز تامین اجتماعی و مراکز تحت نظارت وزارت بهداشت هم یکی دیگر از اقدامات زیربنایی و شاخص این دولت بود که باید با پیگیری و تلاش بیشتر مسؤولان، حلاوت آن را زودتر مردم بچشند.

اینجانب هفته سلامت را به کادر درمان، پزشکان و پرستاران اخلاق مدار و همچنین به خانواده معزز شهدای سلامت، تبریک عرض می‌کنم و توفیقات بیشتر این عزیزان را از درگاه احدیت در خدمت رسانی صادقانه به مردم مسئلت دارم."
تعداد بازدید:
90
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal